eerste dag - Reisverslag uit Xóm Pho, Vietnam van Carolien Heemstra - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Xóm Pho, Vietnam van Carolien Heemstra - WaarBenJij.nu

eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Carolien

08 Februari 2016 | Vietnam, Xóm Pho

Vandaag na een lange vlucht maar zonder vertraging aangekomen in Hanoi. Bij de balie op het vliegveld iemand laten bellen want onze transfer was er niet. Binnen 10 minuten stond er iemand. Inchecken en even lekker gedoucht. We zitten midden in het centrum van de wijk Hoan Kiem. Wat een gezelligheid. Even een rondje gelopen en ergens wat gegeten. Zelf koken op straat. Helaas geen foto's. Daarna terug naar hotel en een paar uur geslapen. Wederom de stad en naar het meer. Wat een bedrijvigheid voor het oud en nieuw feest. Rondje om het meet gelopen en een plekje gevonden om naar het vuurwerk te kijken. Wat een show maken ze er hier van. Erg mooi. Nog even lekker geslenterd in de stad en nu naar bed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Xóm Pho

Mijn eerste reis

Backpacken in Vietnam

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2016

dag 3 tm 7

08 Februari 2016

dag 2

08 Februari 2016

eerste dag

03 Februari 2016

testje
Carolien

Actief sinds 07 Feb. 2016
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 3506

Voorgaande reizen:

03 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

07 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

06 Februari 2016 - 29 Februari 2016

Mijn eerste reis

06 Februari 2016 - 29 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: